יום שני, 30 בספטמבר 2013

תל אביב מהפך ירוק אתי אלטמן



תי אלטמן מס' 3 ברשימת "חי" הפתק הירוק למועצת העיר תהפוך את העולם כדי להציל בעל חיים אחד

ענת רפואה, מובילת המאבק נגד חוות מזור, מספרת על אתי אלטמן:
טוב שבאת, אני בדיוק מנסה להשיג את מלך ירדן, היא אמרה כשהגעתי למשרדה בשבוע שעבר. אם הייתי שומעת את המשפט הזה מכל אחד אחר הייתי חושבת שהוא משוגע, אבל מאתי זה נשמע לי הגיוני. מה קרה עכשיו, שאלתי. חייבים להציל שבעה גמלים שעברו הנה מירדן ומשרד החקלאות מתכנן להרוג אותם מחר בבוקר. דיברתי כבר עם כל הגורמים האפשריים כאן ואף אחד לא יכול לעזור אז אני רוצה לדבר עם מלך ירדן שיקח עליהם אחריות, ענתה. היא לא הצליחה להשיג את המלך אבל הגמלים ניצלו בסוף כי הם נעלמו כשהיורים הגיעו למחרת בבוקר.

זה הזכיר לי למה אני אוהבת את האישה הזו וזה הזכיר לי עוד סיפור, אחד מני רבים, מהעבר המשותף שלנו.

שמונה בבוקר, מלחמת לבנון השניה, המדינה בטירוף וגם אנחנו ב"תנו לחיות לחיות" באטרף מטורף להציל את בעלי-החיים שננטשו או שברחו מפחד הטילים ולמצוא בתים מארחים לכלבים וחתולים שמשפחותיהם נסו למרכז. מגיע טלפון למוקד: כלבה נדרסה בשדרות והיא שוכבת פצועה בצד הכביש.

שדרות... שדרות... מי יש לנו בשדרות שיכול להציל אותה, חשבה אתי בקול, אה! עמיר פרץ! שר הביטחון! הוא גר שם! אני מתקשרת אליו, אמרה. הסתכלתי עליה בפה פעור. מלחמה עכשיו. שר ביטחון... שלום עמיר, שמעתי אותה אומרת, מצטערת להטריד אותך על הבוקר אבל ברחוב זה וזה יש כלבה פצועה, האמבולנס שלנו בצפון עכשיו ואני מבקשת את עזרתך להציל אותה.

חסר לו שלא יטפל בה, היא אמרה, ואני חשבתי שצריך לתת לה כדור הרגעה כי היא נראתה לי לא שפויה באותם רגעים. ובעוד אני מוטרדת ממחשבות מוזרות עליה מצלצל הנייד שלה. עמיר פרץ חזר לעדכן אותה שבדיוק כשהגיע למקום בו שכבה הכלבה הגיעו לשם גם הבעלים שלה ולקחו אותה לווטרינר.

זאת אתי אלטמן (וזה גם עמיר פרץ, אבל זה כבר סרט אחר) וזה למה אני אוהבת אותה. כי בשביל להציל בעלי-חיים היא תעשה הכל, הכל! שום דבר, שום גבול, שום מעמד, שום "לא" לא יעצרו אותה.

ויש לנו הזדמנות פז עכשיו לראות את הבולדוזרית הבלתי נלאית הזו פועלת גם כחברת מועצת העיר תל-אביב. אני יודעת שאם נצליח להכניס אותה לשם היא תעשה פלאים בעיר והיא תהיה השראה גם לערים אחרות בהמשך.

אתי נמצאת במקום השלישי ברשימת "מהפך ירוק בת"א-לתת לחיות התנועה הירוקה" למועצת העיר ואם 12,000 תושבים ישלשלו פתק "חי" לקלפי נזכה כולנו, התושבים השעירים יותר והשעירים פחות, לשיפור עצום בחיינו. אני בטוחה.
 
תנועת מהפך ירוק בת"א-לתת לחיות התנועה הירוקה
www.facebook.com/mahapach.lihyot.yarok?fref=ts

למי שפספס, זה מה שכתבתי על אתי בשבוע שעבר
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=717719124922967&set=a.102969893064563.7116.100000546571665&type=1&theater 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה