יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

אורנה בנאי - אני קוראת לתל אביבים לעשות כמוני ולהצביע - חי



אורנה בנאי: "אני קוראת לתל אביבים לעשות כמוני ולהצביע "חי" - הפתק הירוק למועצת העיר ת"א

תנועת מהפך ירוק בת"א (לתת לחיות-התנועה הירוקה) בראשות חבר מועצת העיר ראובן לדיאנסקי הגישה לועדת הבחירות את רשימת המועמדים למועצת עיריית תל אביבאת הרשימה חותמת אורנה בנאי שהביעה את תמיכתה בתנועה.

אורנה בנאי: "אני תומכת בתנועת מהפך ירוק בת"א למועצת עיריית ת"א-יפו ועל כן הסכמתי לחתום את הרשימה למועצה. אני תומכת ברשימה כי היא מקדמת אג'נדה שאני מאוד מאמינה בה שכוללת נושאים כמו רווחת בעלי חיים, איכות הסביבה ושמירה על תל אביב כעיר חפשית וליברלית. ברשימה למועצת העיר בראשות חבר המועצה ראובן לדיאנסקי נמצאים חברים טובים שלי כמו אתי אלטמן - מייסדת "תנו לחיות לחיות", שר הפנים לשעבר אברהם פורז וראובן כמובן. אני קוראת לכל התל אביבים לעשות כמוני בבחירות למועצת העיר שיתקיימו ב-22/10 ולהצביע "חי" - הפתק הירוק למועצת העיר."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה